یه مدتیه خواننده ای رو کشف کردم که معروف بوده نمیدونستم؛جدا از صداش چهره اش هم خیلی خوبه.سعیده ی هیز درونم فعال شد اصن.خیلی لعنتیه لامصب
یه استوری گذاشته که داره با موهاش بازی میکنه*____*مردم من*_*
این شما و اینم تنها کسی که لایواشو از دست نمیدم*_*
سیگار هم خیلی بهش میاد*_*
ووی
برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48