به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم ، خواهد رفت
آن چنانی که فقط ،خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز
تو به آیینه
نه
آیینه به تو ، خیره شده است
تو اگر خنده کنی ، او به تو خواهد خندید
و اگر بغض کنی
آه از آیینه دنیا ، که چه ها خواهد کرد
#سهراب_سپهری
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119
برخلاف اون چیزی که فکر می کردم آزمون دیروز خوب بود.
رتبه ۴۶ کشور از ۴۶۰۰ شرکت کننده
البته که هنوز جای پیشرفت زیاااده
ولی این با توجه به اشتباهی که کردم (بی توجهی به مرور در زمان مناسب) و اینکه اولین آزمونمه خیلی رضایت بخش بود.
خوشحالللم :))))
برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127
سلام =)
من اومدم و سبک بار اومدم =)
اینستا و توییتر و... رو پاک کردم و اومدم دیگه اینجا سکنا گزینم و بنویسم :)
امیدوارم که اوضاع خوب پیش بره :)
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184