برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که...

خرید بک لینک

به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم ، خواهد رفت
آن چنانی که فقط ،خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز
تو به آیینه
نه
آیینه به تو ، خیره شده است
تو اگر خنده کنی ، او به تو خواهد خندید
و اگر بغض کنی
آه از آیینه دنیا ، که چه ها خواهد کرد
#سهراب_سپهری

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 22:49

دی ۹۹ شده و خیلی وقته ننوشتماز این مدت بگم؟چندماهی هست اومدیم خونه خودمون و پایتخت نشین شدیم. یه خونه کوچولو برای من و او.وسط آبان خاله ام رو از دست دادم.یک هفته بعد مادرم و خاله ام و زنداییم کرونای شدییید گرفتن. حال مامانم خیلی بد بود به لطف خدا و پرستاری بابا و آمپول های کمک درمان ۳۰میلیونی الا برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......ادامه مطلب

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:23

برخلاف اون چیزی که فکر می کردم آزمون دیروز خوب بود. 

رتبه ۴۶ کشور از ۴۶۰۰ شرکت کننده

البته که هنوز جای پیشرفت زیاااده

ولی این با توجه به اشتباهی که کردم (بی توجهی به مرور در زمان مناسب) و اینکه اولین آزمونمه خیلی رضایت بخش بود.

خوشحالللم :))))

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:23

سلام.تقریبا یک سال از آخرین پستم که درباره اولین آزمون سنجشم می گذره و تو این پست اومدم بگم نتایج زحماتم رو گرفتم و به آرزوم رسیدم.الان من دانشجوی آموزش زبان و ادبیات فارسی ام. دانشگاه فرهنگیان :))))و دیرووز سی دی ماه 1400 اولین حقوقم رو گرفتم. یعنی حقوق این 4ماه دانشجویی رو. اندازه دیدن کارنامه ق برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......ادامه مطلب

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:23

سلام =)

من اومدم و سبک بار اومدم =)

اینستا و توییتر و... رو پاک کردم و اومدم دیگه اینجا سکنا گزینم و بنویسم :)

امیدوارم که اوضاع خوب پیش بره :)

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت: 21:41

صفحه بندی