خوش خیالی مضر!

خرید بک لینک

تو شرایط بدی ام جوری که اگر بگم قطعا نود درصدتون نچ و نچ میکنین و دلتون میسوزه.

انگار که عمق فاجعه رو درک نکردم خوشبینیم و استرسی ندارم در صورتی که باید یه چیزی باعث بشه تلاش کنم تا یه فاجعه ای شبیه بیگ بنگ تو خونه امون پیش نیاد.

زیادی بی خیالم.دیگه چیزی به پایان فرصت هام نمونده.

اه

ساعت برنارد لازمم.

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: خوش,خیالی,مضر, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:41

صفحه بندی