اوممم

خرید بک لینک

خوشحالم!

چرا؟ چون هوا خوبه.

خواهرزاده هام خونه ان.فرصتم تموم شد و کاری که باید تحویل میدادم از اون چیزی که فک میکردم خیلی بهتر شده.هر چند با عالی دو پله اختلاف داره.(خوبیش اینه با تصور من ۵ پله ای اختلاف داره)

الان فقط باید یه دستی به سر و روی خودم و اتاقم بکشم.

گشنه امه طبق معمول.

از خرداد سال پیش تا الان ۹ کیلو اضافه شده ب وزنم :/

۶ کیلوش تو سه چهار ماه اخیر بوده :|||

با این روند فکر کنم بتونم به عنوان بشکه جایی استخدام شم.

در عجبم هنوز bmiرو نرمال نشون میده :دی

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: اوممم, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:41

صفحه بندی