طرف ۳ نصفه شب لایو گذاشته به شوخی کامنت گذاشتم آخه چه وقت لایو گذاشتنه؟من خوابم الان :))
حالا بامزه نبود ولی این همه فحش؟:|||تو لایو
بعد من نمیفهمم چرا اینستاگرامره؟چرا همه قربون صدقه اش میرن؟
بی شعور -_-
ناراحت شدم با اینکه ارزش نداره.اگه زودتر میخوابیدم همچین چیزی پیش نمیومد که اعصابم خورد شه.
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146