شعور!!!

خرید بک لینک

طرف ۳ نصفه شب لایو گذاشته به شوخی کامنت گذاشتم آخه چه وقت لایو گذاشتنه؟من خوابم الان :))

حالا بامزه نبود ولی این همه فحش؟:|||تو لایو

بعد من نمیفهمم چرا اینستاگرامره؟چرا همه قربون صدقه اش میرن؟

بی شعور -_-

ناراحت شدم با اینکه ارزش نداره.اگه زودتر میخوابیدم همچین چیزی پیش نمیومد که اعصابم خورد شه.

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: شنبه 7 مرداد 1396 ساعت: 3:12

صفحه بندی