از دیشب رو آوردم به رادیو
چقد عالیه برنامه هاش
رایو جوان و رادیو آوا پیشنهاد می شود.
مثلا دیشب که روشن کردم داشت می خواند
نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
.
.
.
هوای گریه با من
رها رها رها من
خاب حق بدین بدوستمش
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: رادیو فردا,رادیو جوان,رادیو جوان موزیک,رادیو زمانه,رادیو فرانسه,رادیو چهرازی,رادیو,رادیو همراه,زنده,رادیو جوان ریمیکس, نویسنده: بازدید: 124