دیروز آزمون دادم و دیدم رو دفترچه ننوشته نمره منفی داره همه رو زدم:))
بعد فهمیدم داره:(
الان اومدم ترازم رو ببینم.
منفی نیاد صلوات :))
خدایا کمکم کن.:دی
ترازم ۵۱۳۰شده.بد نیستا :به روم نیارین حالا
آخه نمیدونستم نمره منفی داره:|
پ ن:پست ذخیره نشد تا برم ترازمو پیدا کنم :دی
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: کانون کلمچی, نویسنده: بازدید: 157