کلمچی

خرید بک لینک

دیروز آزمون دادم و دیدم رو دفترچه ننوشته نمره منفی داره همه رو زدم:))

بعد فهمیدم داره:(

الان اومدم ترازم رو ببینم.

منفی نیاد صلوات :))

خدایا کمکم کن.:دی





ترازم ۵۱۳۰شده.بد نیستا :به روم نیارین حالا

آخه نمیدونستم نمره منفی داره:|


پ ن:پست ذخیره نشد تا برم ترازمو پیدا کنم :دی

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: کانون کلمچی, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 8:23

صفحه بندی