یه دوست مجازی عزیز دارم که تنها کسیه که میتونم حرفای دلمو بهش بزنم،از دلتنگیم برای دوستم بگم،ازش نظر بخوام و... و میتونم بگم عین برادر بزرگتر که(از اونجایی که برادر بزرگتر ندارم مسلما نمیدونم چجوریه این حس:)
یه مدتی از همه ی دوستای مجازیم دور بودم حتی همین دوست عزیز
و وقتی چن روز پیش پیام داد که کجایی تو؟و یکی دو کلمه حرف زدیم،فهمیدم که چقد حرف نزده دارم...
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: حرفای ناتموم, نویسنده: بازدید: 139