باز هم من و خواب هام

خرید بک لینک

چند شب پیش داشتم اپیزود ۳۹ دیالوگ باکس رو گوش می کردم. خوابم برد. خواب دیدم زهرا اومده خونمون و من براش این اپیزود رو گذاشتم. خوابمون برد و ۱۲ شب بیدار شدیم.
زهرا گفت الان چجوری بخوابیم؟
گفتم باز دیالوگ باکس گوش میدیم. از شدت آرامشی که میده خوابمون میبره :))


تو خواب دیالوگ باکس ^___^

________

پریشب یه خوابی دیدم پر از آدم هایی که سال تا سال نمی بینمشون.

________

دیشب خواب عارفه رو دیدم. عارفه کیه؟ قبلا تو اینستاگرام فالوش میکردم و اصلا پست و استوری هاش رو هم نگاه نمیکردم. حالا چجوری اومده تو خوابم نمیدونم. :|||||

_______

سرما خوردم و گلوم درد میکنه.

تا پنجشنبه باید شیمی سه سال رو تموم کنم.

۶ فصلم مونده از ۹ فصل :||

برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......

ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:16

صفحه بندی