
موهاش بلند شده.از رو عکسی که گذاشته فمیدم. سیبیلاشو هم نزده.
براش این عکسو فرستادم. میگم امیدوارم الگوت برای مو بلند کردن و سیبیل گذاشتن این نباشه پسر :))
میگه ای تووووف :)))))
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151