
دیروز آزمون دادم و دیدم رو دفترچه ننوشته نمره منفی داره همه رو زدم:)) بعد فهمیدم داره:( الان اومدم ترازم رو ببینم. منفی نیاد صلوات :)) خدایا کمکم کن.:دی ترازم ۵۱۳۰شده.بد نیستا :به روم نیارین حالا آخه نمیدونستم نمره منفی داره:| پ ن:پست ذخیره نشد تا برم ترازمو پیدا کنم :دی...
ادامه مطلب