از دیشب رو آوردم به رادیو چقد عالیه برنامه هاش رایو جوان و رادیو آوا پیشنهاد می شود. مثلا دیشب که روشن کردم داشت می خواند نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل . . . هوای گریه با من رها رها رها من خاب حق بدین بدوستمش...