برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که...

متن مرتبط با «اوممم» در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... نوشته شده است

اوممم

  • نیلوبلاگ

    خوشحالم! چرا؟ چون هوا خوبه. خواهرزاده هام خونه ان.فرصتم تموم شد و کاری که باید تحویل میدادم از اون چیزی که فک میکردم خیلی بهتر شده.هر چند با عالی دو پله اختلاف داره.(خوبیش اینه با تصور من ۵ پله ای اختلاف داره) الان فقط باید یه دستی به سر و روی خودم و اتاقم بکشم. گشنه امه طبق معمول. از خرداد سال پیش تا الان ۹ کیلو اضافه شده ب وزنم :/ ۶ کیلوش تو سه چهار ماه اخیر بوده :||| با این روند فکر کنم بتونم به عنوان بشکه جایی استخدام شم. در عجبم هنوز bmiرو نرمال نشون میده :دی ...

    ادامه مطلب