
خوشحالم! چرا؟ چون هوا خوبه. خواهرزاده هام خونه ان.فرصتم تموم شد و کاری که باید تحویل میدادم از اون چیزی که فک میکردم خیلی بهتر شده.هر چند با عالی دو پله اختلاف داره.(خوبیش اینه با تصور من ۵ پله ای اختلاف داره) الان فقط باید یه دستی به سر و روی خودم و اتاقم بکشم. گشنه امه طبق معمول. از خرداد سال پیش تا الان ۹ کیلو اضافه شده ب وزنم :/ ۶ کیلوش تو سه چهار ماه اخیر بوده :||| با این روند فکر کنم بتونم به عنوان بشکه جایی استخدام شم. در عجبم هنوز bmiرو نرمال نشون میده :دی ...
ادامه مطلب