توصیه من به شما اینه که این روزها نیاین بیانن،همه سرماخورده ان و ویروسی گلوم درد می کنه :( دوستم داشت عذرخواهی می کرد که آنلاین نبود -خواهش میکنمxa0 هرشب هرشب بیرونی که:| +میرم هیئت،برمیگردم خیلی خجالت کشیدم خیلی.نمی دونم چرا...