
بین این همه خواننده ی بهتر حتی نمیدونم چرا قفلم رو اشوان اونقدر قفل که گوش میدم،گوش میدم،گوش میدم،حالم بهم میخوره،بازم گوش میدم :))) _________ برگرد یه کاری کن , منو دریابxa0 برگرد منو دریاب که آشوبمxa0 این مشکلات تقصیر من بودنxa0 برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتادهxa0 کی مثل من موهاتو می بافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دل هاتو میگی آروم به کی هی بدی دیدم ازت اما نیوردم xa0به روت خود خوری کردم همش تا که نریزه آبروت ...
ادامه مطلب