
یکی باشه بریم بلندترین جای شهر که چراغ همه ی خونه ها از دور دیده میشهیه جا که آدما کوچیک ترین باشن،کوچیکتر از یه نقطه!با مرضیه بخونیم دختر کولی در دل شب دست به چنگ و نغمه ب لببشم دختر کولی در دل شبxa0 برقصمبشکن بزنیم سرمونو با ریتم تکون بدیمبخندیماونموقع اگه جون دادیم شاید خدا به خاطر خنده هامون یه راست بفرستتمون به بهشتآره خدا؟اونایی قشنگ می خندن رو میفرستی بهشت؟ پ ن ۱:خنده ی قشنگ خنده ایه که از ته دل باشه :)) پ ن۲:ب امید خدا دارم موفق میشم بابامو از مرضیه و هایده متنفر کنم :دی پ ن۳:آخ چی میش...
ادامه مطلب