
گرد و خاک نشسته رو میز تحریر و وسایل اتاقم. لباسام یه گوشه پرت شدن. ظرف های شام رو مثل این چند روز نشستم.مامان و بابام امروز خیلی کار داشتن و از خستگی زود خوابیدن. از وقتم اونطور که باید درست استفاده نکردم و استرس دارم. فقط یکشنبه مونده؛اگر ۶ساعت وقت بذارم ان شاالله موفق میشم. من میتونم.شده ۷_۸ساعت وقت میذارم اما باید بتونم. ۲۴ ساعت فرصت کمی نیست. اوضاع خوب میشه اگر انرژی بدین :)))) ...
ادامه مطلب