
گرد و خاک نشسته رو میز تحریر و وسایل اتاقم. لباسام یه گوشه پرت شدن. ظرف های شام رو مثل این چند روز نشستم.مامان و بابام امروز خیلی کار داشتن و از خستگی زود خوابیدن. از وقتم اونطور که باید درست استفاده نکردم و استرس دارم. فقط یکشنبه مونده؛اگر ۶ساعت وقت بذارم ان شاالله موفق میشم. من میتونم.شده ۷_۸ساعت وقت میذارم اما باید بتونم. ۲۴ ساعت فرصت کمی نیست. اوضاع خوب میشه اگر انرژی بدین :)))) ...
ادامه مطلب
امیدوارم خوشبخت شن دیگه :) هم فامیل عروسم،هم داماد(چه،باحاله،نه؟:) جالبترین صحنه این بود که دانش آموزای عروس رو که معلمِ کلاس ششمه به پیست رقص دعوت کردن. همه با ذوق و شوق:) خریدن داشت حالشون :)))...
ادامه مطلب