
سلام :) اول بگم که دیدین برف چه دلبرطور میباره؟آخه خدا کاش می شد ماچت کنمکلی شکرت. چقد آخه خوبه برف،سرده داریم یخ می زنیم ولی بازم شکر. ولی من ناراحت آدماییم که تو این سرما کاپشن ندارن،پتو ندارن،بخاری و... ندارن،خونه ندارن،خدا جونم هواشونو بیشتر داشته باش لطفا:)) میشه هوای منم بیشتر داشته باشی خدای عزیزم؟ :) زمستون داره با کیسه ی خاطراتش نزدیک میشن،آدمای زمستونی هم،می ترسم کم بیارم. خدا جونم میشه هوای دل آدما بهاری باشه با شکوفه های خوشگلش؟ میشه این غم گاهی پررنگ نشسته روی بیان آب شه با این برفا...
ادامه مطلب